Ledig stilling som kontorassistent til bogholderi

Vi søger en kontorassistent med flair for bogholderi

Drømmer du om at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling? Vil du have en hverdag, hvor to dage sjældent er ens, med gode kollegaer i et godt arbejdsmiljø?

Vi søger lige nu en kontorassistent med flair for bogholderi. 

PM ENERGI er en veletableret virksomhed med 103 ansatte, som leverer skræddersyede løsninger inden for generatoranlæg, UPS-anlæg, dieselmotorer, reservedele samt service af disse. Med hovedkontor i Brønderslev og en afdeling i Hedehusene arbejder vi for at sikre høj kvalitet og pålidelige løsninger til vores kunder. 

Opgaver

Med reference til vores regnskabschef kommer du til at indgå i bogholderiet, hvor du sammen med dine 2 kollegaer kommer til at varetage en bred vifte af opgaver – også de mere rutineprægede og tilbagevendende opgaver.

Du får en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver, som bl.a. omfatter: 

  • Fakturahåndtering af leverandørfakturaer
  • Debitoradministration herunder fakturering og rykkerprocedure
  • Kontering af udgiftsbilag herunder gennemgang af rejseafregninger
  • Indsamling og indberetning af data til Danmarks Statistik
  • Diverse ad-hoc opgaver

Kvalifikationer

Du har relevant uddannelse og erfaring, som matcher stillingen.

Det er en fordel at du på forhånd har kendskab til C5 og/eller Business Central, samt har flair for IT-systemer, herunder Microsoft Office – specielt Excel.

Stabilitet, fleksibilitet og evnen til at løse og koordinere opgaver effektivt er vigtige egenskaber i denne stilling. Du skal være en holdspiller med et positivt sind, der bidrager til det gode arbejdsmiljø og samtidig leverer kvalitetsarbejde. 

Du taler og forstår dansk, både i skrift og tale, samt du behersker engelsk i skrift og tale på brugerniveau. 

Vi sørger naturligvis for, at du får en grundig introduktion, samt sidemandsoplæring i områdets opgaver. 

PM ENERGI som arbejdsplads

Hos PM ENERGI får du mulighed for at arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger. Dagligt bliver dine faglige kompetencer bragt i spil, og dine kvalifikationer gør dig i stand til at bevare overblikket, selv i komplekse situationer. Din arbejdsuge er fleksibelt tilrettelagt med en masse spændende opgaver. Det kræver struktur, men du planlægger arbejdsdagen med den største selvfølge. Du går til enhver opgave med stor passion, og vil have tingene til at lykkes.

Vi er en arbejdsplads, der sætter stor pris på din ansvarlighed og dine samarbejdsevner. PM ENERGI er en løsningsorienteret virksomhed, der ser muligheder frem for begrænsninger, og vi ønsker det samme af vores nye medarbejder.

Arbejdsforhold

Som medarbejder hos PM ENERGI bliver du tilbudt en stilling med mulighed for personlig og faglig udvikling. Vi har et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer i en uformel organisation, med korte beslutningsprocesser. Vi tilbyder gode ansættelsesforhold, der udover lønnen også indeholder pension, fritvalgs-lønkonto og sundhedsforsikring. Der er en god omgangstone med højt til loftet og et stærkt fællesskab med flere sociale arrangementer i løbet af året.  

Søg stillingen via formularen:

Har du spørgsmål til stillingen?

Kontakt regnskabschef Margit Sandal på  31 63 33 63 eller ms@pmenergi.dk

Ansøgningsfrist

Vi tilstræber at besætte stillingen så hurtigt som muligt. Der er derfor ingen ansøgningsfrist, og vi tager løbende kandidater ind til samtale. Stillingen vil være opslået indtil vi har fundet den rigtige kandidat.

Internt login