Hos PM ENERGI er vi netop kommet hjem efter tre dage på årets Intersolar konference i München. En af de vigtigste konferencer for energioptimering, energilagring og fremtidens energiteknologier.
Intersolar gav os en værdifuld mulighed for at møde både eksisterende og nye samarbejdspartnere, udveksle erfaringer og få indsigt i den nyeste teknologiske udvikling.
Samtalerne har især handlet om, hvordan vi sammen kan udvikle endnu stærkere løsninger, der skaber større stabilitet, driftssikkerhed og værdi i fremtidens energisystemer, også på tværs af landegrænser.
En stor tak til de mange virksomheder og teams, vi havde fornøjelsen af at møde fra Solis, Pylontech, Hitachi Energy, WITRON Group, EVE energy, Ningbo Ulica Solar Co., Ltd. og Electrical Power & Control Co. (EPC).
Vi ser frem til at fortsætte dialogen og styrke vores samarbejde yderligere.
